تخصصی, آموزش, مقالات

وریفای در صرافی ها

وریفای در صرافی

در طی چند سال گذشته با توجه به افزایش محبوبیت بازار ارزهای دیجیتال موضوع وریفای در صرافی ها مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است. متاسفانه کشور ایران در بین کشورهای تحریم شده توسط صرافی‌های معتبر خارجی قرار گرفته است. به همین دلیل هیچ شخص ایرانی نمی‌تواند با مدارک هویتی خود مانند پاسپورت، کارت ملی و گواهینامه به احراز کردن حساب کاربری در صرافی‌های مورد نظر بپردازد.

آیا می توان تحریم های صرافی های خارجی را دور زد؟

باید این نکته را بگوییم که راهی برای دور زدن تحریم ها وجود دارد و آن هم استفاده از فایل لایه باز مدارک کشورهای مختلف که مورد تایید صرافی‌ها هستند، مانند پاسپورت، گواهینامه، آی دی کارت، قبض و یا فیش بانکی می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید این فایل‌ها را از وب سایت معتبر وریفای چی خریداری کنید. سپس با استفاده از آنها به احراز کردن حساب کاربری خود در صرافی‌های قدرتمند مانند بایننس بپردازید. اگر می‌خواهید تا در رابطه با نحوه وریفای در صرافی ها اطلاعاتی به دست آورید، پیشنهاد می‌شود که ادامه مقاله را از دست ندهید.

فرایند وریفای در صرافی ها

نحوه انجام فرایند وریفای در صرافی ها

در حالت کلی فرایند انجام وریفای در صرافی ها چندان سخت نمی‌باشد. به همین دلیل، ما تصمیم داریم تا فرایند احراز هویت حساب کاربری بایننس که یک صرافی بسیار معتبر و معروف می‌باشد را به شما آموزش دهیم. در ابتدا باید یک حساب کاربری در این صرافی بسازید و برای این کار نیاز به یک ایمیل شخصی دارید. همچنین باید یک پسورد را برای حساب خود مشخص کنید. پس از آن یک کد برای ایمیل شما ارسال می‌شود و شما باید آن را در فیلد مربوطه وارد کنید. اکنون حساب کاربری شما ساخته شده است و سطح آن در مرحله Basic قرار دارد. در این سطح اکانت شما محدودیت‌های بسیار زیادی دارد. برای رفع تعدادی از این محدودیت‌ها، باید وارد پروفایل خود شوید و سپس گزینه Intermediate Verification را انتخاب کنید. در این مرحله سایت از شما می‌خواهد تا یکی از سه گزینه آی دی کارت، پاسپورت و یا گواهینامه را انتخاب کنید.

فرایند وریفای در بایننس

پس از انتخاب یکی از گزینه‌ها صرافی از شما می‌خواهد تا چند عکس از مدرک هویتی بگیرید و ارسال کنید. پس از آن شما باید یک عکس سلفی مانند عکس پرسنلی از خود بگیرید و آن را نیز برای صرافی ارسال کنید. بعد از اینکه تمام این مراحل را انجام دادید فرایند احراز به حالت Pending تغییر می‌کند. در صورتی که مدارک ارسال شده مورد تایید صرافی قرار بگیرد، حالت احراز هویت حساب شما به Intermediate تغییر می‌کند. توجه داشته باشید که برای انجام احراز هویت در صرافی بایننس استفاده از سیم کارت خارجی کاملاً اختیاری می‌باشد. تنها در صورتی که می‌خواهید امنیت حساب خود را بالا ببرید، می‌توانید از یک سیم کارت خارجی استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *